CANCER!!!

Friday, November 9, 2007

Bolehkah Pesakit Kanser Dibantu?

Penemuan saintis terkini mengenai punca perubahan pada sel DNA dan punca kehilangan tenaga pada sel tubuh manusia telah membuktikan bahawa pesakit kanser boleh dibantu. Menurut Prof. Dr. Sir Norhisham Wahab, pembiakan sel-sel kanser yang tidak terkawal dalam tubuh yang berasid boleh dineutralkan dengan kaedah Alkali Ozon Hidroterapi. Melalui kaedah ini, asid yang berlebihan pada tubuh kita dapat dineutralkan dan sistem imun tubuh berfungsi secara semulajadi sebagai sistem pertahanan tubuh manusia.

Dr. Lorraine Day menulis, jika sistem imun tubuh telah musnah, pembiakan sel-sel kanser yang begitu pantas tidak dapat dikawal. Memulihkan fungsi imun tubuh adalah satu cara penyembuhan semulajadi merawat kanser.

Pesakit-pesakit kanser dinasihatkan untuk mengurangkan pengambilan makanan yang berprotein tinggi seperti ayam, daging, lembu, organ-organ dalaman juga makanan yang diperap seperti jeruk, ikan masin, tempoyak dan lain-lain. Faktor yang lebih utama,pesakit kanser mestilah sentiasa berfikiran positif dan ceria kerana keceriaan akan meningkatkan bekalan oksigen dalam darah dan meneutralkan asid-asid berlebihan yang menjadi punca kepada masalah kanser.


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

2 comments:

biha77 said...

Bolehkah pesakit kanser dibantu?
Jika anda adalah pesakit kanser yang mengalami kesan2 sampingan kemoterapi...Jus Manggis Shamelin boleh membantu. untuk info lanjut sila hubungi Biha 0129355399.

A.Rahman said...

setiap penyakit ada ubatnya...kecuali mati..saya sedia membantu anda dalam melawan dan emrawat kanser anda..untuk maklumat lanjut sila hubungi saya a.rahman 0129567830

Google

Rahsia Penawar Kanser Leukemia - Susu Kuda Liar

Rakaman dari Malaysia Hari Ini (MHI) di TV3 tentang susu kuda liar. Di dalam susu inilah terdapatnya rahsia penyembuhan bagi penyakit Leukemia, jenis kanser darah yang paling digeruni dan paling bahaya.